środa, 14 lutego 2018

komplecik z haftowanym medalionem



Z myślą o wymiance, został zrobiony taki o to komplecik. Wisior jest na przedłużonym koralikami łańcuszku, który może być noszony asymetrycznie ( koraliki po prawej, u góry lub po lewej). Koraliki do łańcuszka dodałam celowa, aby naszyjnik nawiązywał do bransoletki z zawieszkami. Wzór haftu został wykorzystany z Czasopisma "Igraszki z igłą" 1/2018. Jest to mój pierwszy medalion, w którym wykonałam najpierw poduszeczkę z haftem wypełnioną watą, a potem ją przykleiłam do oprawy. Do tej pory wykonywałam takie medaliony przyklejając haft na płasko do oprawy. Ta wersja jest moim zdaniem dużo lepsza :). Z racji iż obdarowana szyje i robi na drutach, dobrałam celowo zawieszki z nożyczkami i drutami. Wzór haftu wykonałam z użyciem mulin DCM oraz jedną muliną Ariadna, dobrane zgodnie z wytycznymi w schemacie.

Jak Wam się podoba komplecik ? Czekam na waszą opinię w komentarzach.

Pozdrawiam - Asia :D





9 komentarzy:

  1. Wspaniały komplet!
    Jestem zachwycona wisiorkiem !
    Pozdrawiam:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny, bardzo dziękuje za pochwały :D przesyłam uśmiechy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu śliczny wisiorek z pieknym hafcikiem. Podziwiam u Ciebie te prace. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Magos, Elu - dziękuje :D przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wygląda ten komplet. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Artystko - dziękuje za miłe słowo i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń