piątek, 2 marca 2018

pierwsze koralikowe kule i wymiana


Witam Was w marcu. Laptop naprawiony, a więc mogę w końcu Wam pokazać co u mnie nowego powstaje. Postanowiłam się zmierzyć z nowym wzorem. Rozgwiazda koralikowa opanowana, więc teraz próbuje tworzyć kulki z koralików. Tak wyglądają pierwsze kolczyki, które są dalekie od perfekcji. Jakoś się jednak trzymają i można kolczyki nosić. Będę jednak nadal uparcie ćwiczyć tworzenie kulek:) w innych wersjach kolorystycznych i innych wzorach.

Kilka dni temu znalazłam w końcu wzór, który mi odpowiadał na poduszeczkę/biscornu. Mam nadzieje, że po dodaniu konturów, wyłoni się z tego piękny obrazek :)


Wspominała w poprzednich postach, że przygotowywałam podarki na wymiankę z Danusią (BLOG), która szyje piękne dekoracje i ślicznie haftuje wstążeczkami. Od Danusi dostałam pięknego królika, aniołka, gnomka, mnóstwo fajnych przydatnych tabliczek i obrazek. Wszystkie podarki od razu znalazły swoje miejsce, co widzicie na zdjęciach :D Jak się domyślacie jestem zachwycona podarkami. 






Takie podarki poleciały w paczce do Daniusi /Anstahe z bloga=> o Tu





Tyle nowego u mnie.
Pozdrawia i życzę miłego dnia :)

6 komentarzy:

  1. Śliczne kolczyki. :D
    Świetne rzeczy dostałaś w wymiance. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne kolczyki i super wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Artystko i Anua dziękuje za miłe słowa odnośnie moich kolczyków. Jeszcze muszę trochę poćwiczyć nad tym schematem :D przesyłam uśmiechy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne prezenty, wymianki są super :)
    A Twoje biscornu jest urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udana ta wymianka,komplecik tez jest uroczy

    OdpowiedzUsuń
  6. Też tak sądzę- uwielbiam wymianki.

    OdpowiedzUsuń